סגנית מנהל ב'עזר מציון': "אנחנו לא נושמים מרוב עומס כבר כמעט שנה"

    אסתי פלד No Comments on סגנית מנהל ב'עזר מציון': "אנחנו לא נושמים מרוב עומס כבר כמעט שנה"

    סגנית מנהל עזר מציון ירושלים, הגב' ריבי קוסובר בראיון ל'קול חי': "יש את העולם שבחוץ שכאילו ממשיך כרגיל ויש את העולם האמיתי והנוראי. אנחנו לא נושמים כבר כמעט שנה. למעלה מעשרה חודשים של מקרים הזויים. של כאבים, קשיים ומצוקות לא נתפסות אבל הגל השלישי הזה הוא הקשה ביותר"

    אמבולנסים
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגנית מנהל עזר מציון ירושלים, הגב' ריבי קוסובר מספרת על ההתמודדות הקשה של מתנדבי הארגון בשנה האחרונה, של משבר הקורונה: "יש את העולם שבחוץ שכאילו ממשיך כרגיל ויש את העולם האמיתי והנוראי. אנחנו העובדים והמתנדבים של עזר מציון כבר לא נושמים כמעט שנה. למעלה מעשרה חודשים של מקרים הזויים. של כאבים, קשיים ומצוקות לא נתפסות אבל הגל השלישי הזה הוא הקשה ביותר. אין דקה שאין לנו מקרה וקושי נוסף".

    בשיחה עם אבי מימרן במהדורה המרכזית, אומרת קוסובר: "אני רוצה להקריא לכם בקשה אחת שהעליתי אתמול למתנדבות: 'חברות יקרות, מחר אמורה הייתה להתחתן נערת חמד הראשונה במשפחה. כבר התרגלנו לדחיית חתונות בגלל מחלת קורונה או בידוד, אבל כאן הצער והכאב כפולים ומכופלים. אביה של הכלה מורדם ומונשם והם בבידוד ואנחנו כדרכנו לא רק מזילות דמעה ואנחנו רוצות לחבר אותם חזק. שאלנו איך אפשר לסייע והסבירו לנו שארוחת צהריים מפנקת יכולה קצת לעזור ביום הזה'. אני לא יכולה לתאר לך מה הגיעה מהמתנדבות, איזו ארוחה איזה סידורי פירות. אבל באמת הקשיים והסיפורים כבר כמעט 11 חודשים, יום יום".

    "יש את הקשישים שצריך להביא להם תרופות, את הילדים שצריך לדאוג להם, כזה עומס ובהחלט אין מה לדבר שבגלל הקורונה המקרים הם הרבה יותר קשים", מספרת קוסובר.

    לדבריה: "אנחנו עובדים בשיתוף עם מחלקת הרווחה של עיריית ירושלים והם מפנים אלו מקרים שהם לא מצליחים להתמודד וזה לא להאמין איך המתנדבים והמתנדבות של עזר מציון עוזרים במקרים הקשים ביותר. לצד השנה הקשה רואים את היופי של הנתינה".



    0 תגובות